ته این جاده


یه جورایی تنهام کسی به دادم میرسه.............

سلام من مهسام .. سالمه اهل شیرازم تنهام وبه تنهایی وابسته شدم شما میتونید منو از تنهایی بیرون بیارید واقعا لازمه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



مگه نه؟/ نبض این ترانه خوابه مگه نه؟

جایی که کلاغ قصه گم میشه/ برگ آخرکتابه مگه نه؟

یه نفر نشسته روبروی من؟/کسی که دلش میخواد غریبه شه

کسی که ساکت وبی تفاوته/ولی
شعرامو
به شعله میکشه

باورش سخته که همزاد دلت /بتونه اینجوری باتو بد کنه

اونی که یه روز بهت نفس میداد/حالا راه نفست رو سدکنه

جا بذار منو
رفیق
نیمه راه/تو چیکار کردی بااین شکسته تن

خاطرم میمونه بی وفاییات/خاطرت بمونه گریه های من

________________

_____________________


نفسی توسینه دارم /که تورو می زنه فریاد

توجدایی ازمن اما/
عشق
تو نمیره از یاد

لحظه ی جدایی ازتو/لحظه باور مرگه

مردنم شبیه بغضه/برگی تودست تگرگه

دست من تودست باده/
عشق
تومثل حبابه


قلب
من خونه عشقه/قلب تو ته سرابه

منواز تنم رهاکن /منواز غصه جداکن

بیا باخنده گرمت/منوبا عشق آشنا کن


ادامه در لینک زیر

 


مرگ را از رفتن خود بی خبر خواهم گذاشت

عشق را با مردم بی دردسر خواهم گذاشت

سردر آغوش گناهی تازه تر خواهم گذاشت

بی پر و بال از ستبر آسمان خواهم گذشت

در کبود لانه مشتی بال و پر خواهم گذاشت

در به در دنبال یک جو تشنگی خواهم دوید

چشمه را با تشنگان در به در خواهم گذاشت

تا نگویند این جوان بی رد پایی کوچ کرد

دفتری شعرومزاری شعله ور خواهم گذاشت

بی صدا در کلبه متروک جان خواهم سپرد

مرگ را از رفتن خود بی خبر خواهم گذاشت


_________________

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 13 اسفند 1389برچسب:,ساعت 10:21 توسط مهسا جووون| |


Power By: LoxBlog.Com